Uw C.V. - Stichting Fractal Productions

Uw C.V.

Mogelijkheden

Uw Curriculum Vitae,

In de volksmond CV genoemd en heb je nodig als je werkzoekende bent. Er zijn mensen die verschillende CV’s hebben die passend is op de baan waar ze op  solliciteren. Of dat handig is laten we maar even in het midden. Je kunt ook je CV opnemen in een korte videoproductie voor een niet te hoge vergoeding want in de regel hebben de meeste werkzoekende het niet breed.

Bij Stichting Fractal Productions kunnen wij u helpen om op locatie (binnen de Vechtstreek) of in de studio in Maarssen een video-CV te realiseren. De duur van een Video-CV moet niet te lang zijn maar zeker niet korter dan een minuut wil je een goede kans maken met je Video-CV. Natuurlijk blijft de geschreven CV belangrijk maar die kun je des gewenst dan aanpassen zodat deze met de Video-CV een goede combinatie vormt.

(Om privacy redenen kunnen en willen wij geen voorbeelden tonen van eerder gemaakte Video-CV).

Het kan evenwel zo zijn dat u ver buiten De Vechtstreek woont en niet de financiën heeft naar Maarssen te komen of dat u niet in het bezit bent van een camera e.d.

Toch is er een manier om je eigen CV op te nemen maar dat vergt wat handigheid en het kost u weinig tot niets.