Donateur - Fractal Productions

Donateur

U heeft de wens om ITV-De Vechtstreek en Stichting Fractal Productions te ondersteunen.
Dat kan, graag zelfs.
Met ieder bedrag zijn wij u dankbaar

Zoals de meeste wel weten is ITV-De Vechtstreek een onderdeel van Stichting Fractal Productions (SFP). Beide krijgen geen subsidie of andere financiële bijdrage van gemeentes, provincie of rijk. Aankoop van apparatuur en vervanging van apparatuur zoals computers, camera en software gaat op eigen kosten en vergoedingen die Stichting Fractal Productions ontvangt voor het maken van producties. Natuurlijk komen we daar niet ver mee en dus gaat er nog veel uit eigen portemonnee. In de afgelopen vijf jaar zijn de filmpjes van ITV-De Vechtstreek bekeken door ongeveer 68.000 mensen en als iedere kijker een Euro zou storten,
dat zou betekenen € 67.000,00 op jaarbasis… Wauw. Maar goed we landen even op aarde. Sponsor SFP met € 100,00 per jaar en een jaar lang presenteren wij uw logo op onze op de homepage van deze site en van ITV-De Vechtstreek. Help ons een handje bij het maken van reportages voor uw regio. U kunt ook een reportage sponseren. In de meeste gevallen doen wij dan een oproep op onze Facebookpagina. Hierbij wordt voor- en achter de reportage uw logo geplaatst met de mededeling dat u of uw bedrijf deze reportage heeft gesponsord.
Stichting Fractal Productions en ITV-De Vechtstreek hechten er waarde aan dat donateurs minimaal 16 jaar zijn. Gelet op de wet Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) mogen kinderen jonger dan 16 jaar alleen geld overmaken in het bijzijn van hun ouder(s).