Rederij Ramses - Fractal Productions

Rederij Ramses

Promotie SFP
Beleef de Vecht met uw vrienden, familie of collega’s vanaf onze originele Amsterdamse Sleepboot de Ramses. Sleepboot Ramses is een voormalige sleper van de Nederlandsche Dok & Scheepsbouw Maatschappij NV in Amsterdam. Deze stoere sleper is gebouwd in 1926 en heeft vele boten op sleeptouw genomen voor de NDSM. Na wat omzwervingen in zijn bijna 100 jarige geschiedenis vaart deze oersterke sleepboot voor Rederij Ramses en de boot zelf draagt ook deze naam.

De Ramses doet inmiddels geen dienst meer als sleepboot maar is omgebouwd tot een statige salonboot die van alle gemakken is voorzien. Het schip is uitgerust met een overkapping, zodat zon en regen je niet kunnen bereiken, en biedt zowel binnen als buiten zit- en staan plaatsen voor 12 personen. Tevens is onze salonboot Ramses voorzien van een toilet, stromend water, klein kombuis en een koelkast zodat u zelf meegebrachte etenswaren kunt koelen.