MAS – MAatschappelijk Stage van het voortgezet Onderwijs - Fractal Productions

MAS – MAatschappelijk Stage van het voortgezet Onderwijs

Studio / Stages > Stages
ITV-De Vechtstreek is een onderdeel van Fractal Productions en dus kan je hier meer informatie vinden over de maatschappelijke stages 2017.
Het bestuur van Stichting Fractal Productions heeft besloten om zich niet meer actief te presenteren op Scholen in het Voortgezet Onderwijs voor de maatschappelijke stages. Dit heeft deels te maken met de organisatie van de stagemarkt, scholen en ook de leerlingen. Stoppen ITV-De Vechtstreek en Fractal Productions met de maatschappelijke stages? Nee, maar wel in aangepaste vorm om miscommunicatie te voorkomen.

Voor de komende MAatschappelijke Stages hebben we de wens om de volgende reportages te maken;
  • Sinterklaas intocht in Stichtse Vecht
    Presentatie- redactiemedewerkers
  • De gemeenteraadsverkiezingen 2018. Diverse politieke partijen benaderen over hun plannen voor de toekomst en de politieke markt bezoeken;
    Presentatie- redactiemedewerkers

Wat zou je zelf graag willen doen om een Maatschappelijke Stage bij ons te volgen:

De maatschappelijke stages van ITV-De Vechtstreek en Fractal Productions zijn geen “uurtjes vuller” dus even een korte periode een stage te volgen van een uurtje om je lijstje vol te maken werkt dus niet echt. De meeste reportages worden in het weekend gemaakt en dat betekend dus ook dat als je een sport beoefend, zal je dus zelf een keuze moeten maken.
Wil je een Maatschappelijk Stage volgen bij ons dan is dat in de regel 10 tot 15 uur. Bovendien komt het zeer regelmatig voor dat filmopnames in het weekend worden gedaan. Beoefen je een sport op zaterdag en/of zondag dan wordt dat te moeilijk om een stage te volgen. Van maandag t/m vrijdag zit je zelf op school en voor de avonduren is  toestemming nodig van je ouders.

Wil je een Maatschappelijke Stage bij ITV-De Vechtstreek of Fractal Productions volgen, vul dan rechts het E-formulier in. Overigens is het ook mogelijk om een stage te volgen met een medeleerling.

Redactie medewerker
Presentator
Presentatrice
Cameraman
Cameravrouw
Anders

Wil je samen met een andere leerling een stage volgen dan is dat mogelijk maar de te volgen stages moet wel van elkaar verschillen. Bovendien is het beter om een leerling te vinden die ook in jouw klas of groep zit.

Redactie medewerker
Presentator