MAS – MAatschappelijk Stage van het voortgezet Onderwijs - Stichting Fractal Productions

MAS – MAatschappelijk Stage van het voortgezet Onderwijs

Studio / Stages > Stages
ITV-De Vechtstreek is een onderdeel van Fractal Productions en dus kan je hier meer informatie vinden over de maatschappelijke stages 2018.
Het bestuur van Stichting Fractal Productions heeft besloten om in 2018 actief te presenteren voor de Maatschappelijke Stage in het Voortgezet Onderwijs. Wij hopen dat met de nieuwe opzet van de MAS betere resultaten behaald worden dan voorheen.

Voor de komende MAatschappelijke Stages hebben we de wens om de volgende reportages te maken;
  • Zie hier reportages 2018;
  • Natuurlijk mag je ook zelf een reportage maken bedenken mits deze in Stichtse Vecht wordt gemaakt en geen reclame Familie of schoolfilmpje is;

Wat zou je zelf graag willen doen om een Maatschappelijke Stage bij ons te volgen:

De maatschappelijke stages van ITV-De Vechtstreek en Fractal Productions zijn geen “uurtjes vullers” dus even een korte periode een stage te volgen van een uurtje om je lijstje vol te maken werkt dus niet echt. De meeste reportages worden in het weekend gemaakt en dat betekend dus ook dat als je een sport beoefend, zal je dus zelf een keuze moeten maken.
Privacybeleid van Fractal Productions. Wij adviseren u deze te lezen, regelmatig controleren op wijzigingen en te DOWNLOADEN als u ons een e-mail stuurt.
Wil je een Maatschappelijk Stage volgen bij ons dan is dat in de regel 10 tot 15 uur. Bovendien komt het zeer regelmatig voor dat filmopnames in het weekend worden gedaan. Beoefen je een sport op zaterdag en/of zondag dan wordt dat te moeilijk om een stage te volgen. Van maandag t/m vrijdag zit je zelf op school en voor de avonduren is  toestemming nodig van je ouders.

Wil je een Maatschappelijke Stage bij ITV-De Vechtstreek of Fractal Productions volgen, vul dan rechts het E-formulier in. Overigens is het ook mogelijk om een stage te volgen met een medeleerling.

Ten gevolgen van de nieuwe wetgeving Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) dien je de onderstaande vraag eerst te beantwoorden. Ben je jonger dan 16 jaar dan zijn je ouders verplicht om mee te kijken bij het invullen van het onderstaande e-formulier en toestemming te geven voor het verwerken van jouw persoonsgegevens. Ben je 16 jaar of ouder dan mag je zelf dit formulier invullen.

Nee