Uw website bouwen wij graag voor u. - Fractal Productions

Uw website bouwen wij graag voor u.

Mogelijkheden
Enkele voorbeelden van website die in beheer zijn van Fractal Productions:

ITV-De Vechtstreek
                        Expertisecentrum voor Veiligheid

Stichting Evenementen Stichtse Vecht
Niemand kan zonder en iedereen vraagt ernaar. Heeft u een website? Als je op de dag van vandaag nee zegt dan zult u waarschijnlijk minder of zelfs nooit klanten ontvangen in uw winkel of onderneming. Iedereen wil zien wat, waar en vooral wie u bent en alvorens men met u zaken wil gaan doen of uw winkel bezoeken. Duidelijk. U kunt niet zonder een website. Voor het bouwen van een website is enige kennis en enige creativiteit nodig. Fractal Productions kan voor u een website op maat maken. Geen enkel probleem maar dat kan niet zonder uw hulp.
Een website bouwen gaat enkele dagen overheen en teksten die geplaatst moeten worden zult u echt zelf moeten schrijven. Uiteraard willen wij dat ook voor u doen maar dat zou de kosten enkel maar hoger worden en dat is niet verstandig, voor u niet maar ook voor ons niet. Wij kunnen u wel adviseren welke teksten en waar die op de website geplaatst kunnen worden.
Een webwinkeltje is ook geen probleem, we bouwen het graag voor u. Maar de kosten kunnen verslindend zijn aan extra administratie en bezoek aan uw winkel kan mogelijk teruglopen.
Een website met kale tekst is niet alles voor de bezoekers van uw website, u jaagt uw klanten de deur uit of sterker, ze willen waarschijnlijk niet de moeite nemen om naar u toe te komen. Dus het plaatsen van foto’s of andere afbeeldingen die het er toe doen is dus wel belangrijk. Zelfs een kort filmpje kan wonderen verrichten.
Als laatste het onderhoud van uw website, dat kunt u uiteraard zelf doen maar wij doen het graag voor u. De restrictie is, dat wij alleen websites onderhouden die Fractal Productions zelf heeft gebouwd.