Zelf maken - Fractal Productions

Zelf maken

Mogelijkheden

Mogelijk kunnen onze onkosten te hoog zijn voor uw budget om een Pitch- of CV-filmpje te laten maken. We kunnen ons redelijk voorstellen dat u aan de andere kant van Nederland woont en niet even de financiën heeft om een dagje Maarssen te doen of dat u ons vraagt naar u toe te komen. Zeker als u een uitkering heeft van het UWV of uw gemeente. Zijn er dan nog mogelijkheden?  Jawel, die zijn er. U zult zelf een filmpje moeten maken die aan uw wensen voldoet. D.I.Y. of Do It Yourself zoals op Youtube duizenden filmpjes staan om iets te maken wat in de winkel onbetaalbaar is.

We komen dan ook terecht in "How do the do it" van Discovery channel waar alles kort en bondig wordt uitgelegd hoe iets gemaakt wordt. In ieder geval heb ik een documentje geschreven hoe je, naar ons idee, op de meest eenvoudige wijze een Pitch- of CV-filmpje kan maken. Zelfs het gebruik van een modern telefoontje kan je al aardig mee op weg. Voor de goede orde houdt deze dan wel horizontaal.

Donwload PDF