Zwitzerland gemaakt in augustus 2017 - Fractal Productions

Zwitzerland gemaakt in augustus 2017

Mogelijkheden > 360º foto's
Hoe werkt het en wat kunt u er mee;
Wij maken een 360º foto die u kunt plaatsen in uw website. Onderstaand zijn enkele voorbeelden. Echter kunt u zelf met de foto niets doen. Nadat een foto is gemaakt worden deze eerst met een programma netjes opgemaakt. Het statief wordt verwijdert (deze is zichtbaar op 360º foto) en nog enkele andere zaken. Daarna wordt de foto, al dan niet gepubliceerd, op een platform gezet waarna u een link wordt gestuurd hoe u deze foto zichtbaar op uw website kan zetten. Er zijn -jaarlijkse- vergoedingen aan verbonden maar u u heeft dan wel iets moois op uw website staan. Wilt u alle foto's zien volg dan deze LINK
U kunt een 360º afbeelding gebruiken voor:
  1. Het verkopen van uw huis (Makelaars);
  2. Mensen een kijkje gunnen in uw restaurant;
  3. Wat kunt u mensen bieden op een dagje uit;
  4. Uitleg geven bij een bepaalde verkeerssituatie.
Er zijn legio mogelijkheden voor gebruik van een 360º foto in uw website.
Kijk rustig verder op de onderstaande voorbeelden en via het
E-contactformulier kunt u ons bereiken.

We hebben 23 dagen gelogeerd in hotel Neuhaus in Unterseen in Zwitserland. Ik heb van dit goede hotel drie foto's geplaatst.

Een prachtige hangbrug is het plaatsje Sigriswil. Het heeft een lengte van 340 meter en geeft een mooi uitzicht over de Thunersee.

Uit de historie van het plaatsje Unterseen een oude ruine van een kasteel op het landgoed Weisenau

Een foto van het plaatsje Vitznau aan het Vierwaldstättersee. Deze foto is gemaakt nabij het station van de tandradtrein.

Het plaatsje Brunnen. We hebben daar het museum bezocht van het Zwitserse zakmes wat ons alle bekend is namelijk de Victorinox. We moesten er toch zijn voor een etui voor het zakmes wat ik daar enkele jaren geleden hebt gekocht en waar Mc. Yver op TV beroemd is geworden. Ik heb er twee keer mijn microfoon en camera mee gerepareed.

Het riviertje de Aare verbind de Brienzesee en Thunersee waartussen Interlaken ligt.

De Gotthardpas is geweldig om te bezoeken. Van- en naar Italië kan je gebruik maken van deze pas. Je kan ook door de Gotthardtunnel maar doen moet je rekening houden met wachttijden die op kunnen lopen tot 2 uur.